תמיד לשירותכם: 077-2013-060 | עקבו אחרינו:

מדי עבודה – מה זה אומר עלינו?

בגדים הינם חלק מחיי האדם, עוד מידי אדם וחווה. זהו תחום ותיק אשר מלווה את התפתחות המין האנושי כמעט משחר ההיסטוריה ועד ימינו. מאז השימוש הראשון בביגוד היה של האדם הראשון אשר השתמש בו בעיקר לצורכי הגנה מפגעי מזג האוויר ולצרכים הישרדותיים אחרים ועד לשימוש הרווח כיום, בין היתר של מדי עבודה. הפיתוח השני של תחום הביגוד היה כמובן לתחום של הצניעות. לצורך הצנעה של איברי גוף שונים. הלוא אדם וחווה, לאחר האכילה מן התפוח, קודם כל חשו צורך לכסות עצמם, כאינסטינקט ראשוני -להצניע את איבריהם האינטימיים על ידי שימוש בעלים של תאנה.
מאז סיפור אדם וחווה עבר תחום הביגוד גלגולים ותקופות רבות, ולאורך ההיסטוריה הפכו הבגדים מפריטים הישרדותיים נטו, לפריט ים אשר טומנים בחובם ערכים של נוחיות, אופנה ומעמד חברתי. ביגוד מצביע על מעמדו של היחיד, אם בתקופות המלוכה בהם מלכים ואנשי אצולה לבשו בגדי הוד והדר, ואם היום על ידי לבישת בגדי מותגים או בגדי עבודה, כגון חליפה מהודרת אשר משדרים עושר ומעמד.
תרבויות שונות עושות שימושים שונים בביגוד, אביזרים וכן בסוגי טקסטיל שונים. ביגוד הפך במרוצת השנים, יחד עם התפתחותן של הדתות והתרבויות השונות לכלי לזיהוי בין הדתות השונות וליצירת בידול. רבנים לובשי שחורים המייצגים את הזרם החרדי, כמרים אשר לובשים גמילות מהודרות במהלך מיסות ואת חולצת הכומר השחורה האופיינית ושייח מוסלמי אשר ילבש את הגלבייה המסורתית, אנשי דת, לאורך כל שנות ההיסטוריה ועד היום מתלבשים בצורה האופיינית להם, המבדלת אותם ומחברת אותם למנהגים המתאימים לדתם.

היתרונות של מדי עבודה
לא רק כסממן של סטאטוס חברתי ושיוך מעמדי, ביגוד משמש לאמצעי זיהוי לבעלי מקצוע שונים. מדים מיוחדים לספורטאים, אשר משתנים מענף לענף ואף בין הקבוצות, ביתר ירושלים בכדורגל, בצהוב ושחור ומכבי תל אביב בכדורסל בצהוב וכחול. ישנם מדי בית ספר, אם בצורת תלבושת אחידה מלאה ואם בצורת חולצות תואמות. וחשוב מכל מדי עבודה. העובדים בשירותי הביטחון השונים, לובשים מדי עבודה כסמל לזיהויים- אם ישנו ביגוד לחיילי צה"ל, ביגוד לשוטרי מג"ב, ביגוד לשוטרים וכדומה.
מדי עבודה מהווים כיום דרך לזיהוי של העובדים, למיתוג בית העסק וליצירה של חיבור בין העובד לבין מקום עבודתו. השימוש במדים נפוץ, ומקבל תאוצה יותר ויותר, פקיד הקבלה של המלון, הנראה מכובד ביותר במדי העבודה, נותן השראה של ביטחון לאורח. איש השירות של המרכז של חברת הסלולר מהווה חלק בלתי נפרד מהמותג עם ביגוד ממותג שהוא לובש.
בחברת המלביש תמצאו את כל סוגי הטקסטיל, את כל הדוגמאות, ההדפסות והרקמות על מנת ליצור את מדי העבודה האידיאלים לבית העסק שלכם. אצלנו תמצאו שירות של ייעוץ, והתאמה של בגדי עבודה לעסק שלכם.

עקבו אחרינו:
לקבלת הצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
מנהל.ת רכש? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר
דילוג לתוכן